29 Oct 2011

آپ کا ذِکر ذِکر خُدا ہے


آپ کا  ذِکر ذِکر خُدا ہے

حدیث قدسی ہے، اللہ تعالي فرماتا ہے۔
میں نے ایمان کا مکمل ہونا اس بات پر موقوف کر دیا ہے کہ ا ے محبوب میرے ذکر کے ساتھ تمھارا ذکر بھی ہو اور میں نے تمہارے ذکر کو اپنا ذکر ٹھہرا دیا ہے، پس جس نے تمہارا ذکر کیا اُس نے میرا ذکر کیا۔ ۔۔شفا شریف۔۔
..............
 حضرت ابو سعید خدری رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم  نے فرمایا۔
میرے پاس جبریل آئے اور کہا بے شک آپکا رب فرماتا ہے کہ ائے حبیب تمہیں معلوم ہے کہ مین نے تمھارا ذکر کیسا بلند کیا ہےمیں نے کہا اللہ خُوب جانتا ہے فرمایا کہ جب میرا ذکر ہوگا تو میرے ذکر کے ساتھ تمہارا ذکر بھی ہوگا۔۔۔درمنشور۔
.......................
حضرت کعب احبار رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ،
آدم علیہ السلام آپنے بیٹےشیت علیہ السلام کی طرف متوجہ ہوے اور فرمایا ائے میرے بیٹے تم میرے بعد میرے خلیفہ ہو پس خلافت کو تقوی کے تاج اور محکم یقین کے ساھ پکڑے رہو اور جب تم اللہ کا ذکر کروتو اس کے متصل نام محمد صلی اللہ علیہ وسلم   کا ذکر کرو کیونکہ میں نے اس کا نام عرش کے ستونوں پر لکھا ہوا دیکھاہے  جب کہ میں روح و مٹی کے درمیان تھا پھر میں نے تمام آسمانوں پر نظر کی تو مجھے کوئی جگہ ایسی نظر نہیں آئی جہا ں نام محمد صلی اللہ علیہ وسلم
 لکھا  ہوا نہ ہواورمیرے رب نے مجھے جنت میں رکھا تو میں نے جنت کے کے ہر محل اور ہر بلا خانے اور برآمدے پر اور تمام حوروں کے سینوں پر اور جنت کے تمام درختوں کے پتوں پر اور شجر طوبي اور سدرۃ المنتہی کے پتوں پر اور پردوں کے کناروں پر اور فرشتوں کی آنکھوں کے درمیان نام محمد صلی اللہ علیہ وسلم  لکھا ہو ادیکھا ہے لہذا تو کثرت سے انکا ذکر کیاکر، کیونکہ فرشتے ہر وقت اس کے ذکر میں مشغول رہتے ہیں۔۔۔زرقانی علی المواہب۔۔

 محمد کی محبت دین حق کی شرط اوّل ہے
اسی میں ہو اگر خامی تو سب کچھ نا مکمل ہے

***Asif Rao***

**Sargodha**

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2010 Shan-e-Mustafa. All rights reserved.